
Kjøpsbetingelser
Generelt
Alle bestillinger gjort gjennom vår nettside fra registrerte firma betegnes som nærings kjøp mellom firma B2B.
Vi selger engros til registrerte firma i hele Norge. Det gis 10 dagers kreditt fra ordren er registrert og sendt fra vårt lager.
Våre Startpakker fra Beauty Smile betales ved levering.
Alle kjøp fra oss betegnes som næringskjøp -B2B-. Da vi i all hovedsak kun selger til firma registrert i Brønnøysund med eget organisasjonsnummer, og/eller selvstendig næringsdrivende.
Varene faktureres med betalingsfrist på 10 dager.
Faktura sendes på epost til oppgitt epostadresse eller EHF til oppgitt organisasjonsnummer i bestillingen.
I enkelte tilfeller kan vi kreve forhåndsbetalt om vi finner det hensiktsmessig.
Riktig registrering av navn, adresse og epost er kjøpers ansvar.
Retur
Retur av ordinære varer må avtales på forhånd da det i prinsippet ikke er et åpent kjøp mellom firma, men betraktes som nærings kjøp -B2B-.
Kostnader vi har hatt i forbindelse med levering av varen vil ikke bli refundert. Dette gjelder frakt og andre utgifter forbundet med leveringen.
Vi tar ikke ansvar for eventuelle skader under returtransport til oss. Varer kan ikke sendes tilbake i oppkrav.
Om varer allikevel sendes i retur til oss med oppkrav, vil de ikke bli avhentet av oss.
Omkostninger i forbindelse med returfrakt dekkes av kunde/kjøper. Produktet leveres tilbake i ubrukt stand, og i den originale emballasjen.
Returomkostninger / Frakt dekkes i alle tilfeller av kjøper. Kjøper står ansvarlig for evt skader / mangler som kan oppstå under returtransport.
Kunder er i fleste tilfeller velkomne til å returnere vare innen kort tid etter kjøp, og ved feil bestilling.
Utsolgte varer
Vi tar forbehold om at varene kan være utsolgt til tross for at det ikke står skrevet på nettsiden.
Skade
Om du oppdager skade på en eller flere varer ved levering, må du snarest ta kontakt med oss - Senest innen en uke. Synlige skader meldes til transportør ved levering og til oss. Skjulte skader meldes umiddelbart etter åpning og senest innen en uke. Kunde er pliktig til å sjekke vare for skader umiddelbart ved mottagelse.
Best er om en tar bilde av skaden og sender med i eposten.
Garanti
Alt som faktureres til firmaer er å betrakte som et næringskjøp -B2B-. Ved næringskjøp er garantien/reklamasjon begrenset til seks måneder. For at garantien skal gjelde, må varen være montert og brukt etter gjeldende bruksanvisning.
På alle våre el.artikler gir vi 1 års garanti.
Frakt dekkes i alle tilfeller av kjøper, selv i garantisaker gjeldende adresse er Beauty Company A/S sin adresse.
Frakt / Transport / Levering
Beauty Company A/S setter levering til deg som kunde i høysetet. Vi har transportavtale med TNT / BRING for å gi deg som kunde en optimal leveringsløsning.
Gratis frakt eller betalt frakt!
Alle bestillinger over 3000,- eks mva gir gratis frakt, uavhengig av hvor i landet du holder til.
På bestillinger under 3000,- eks mva tilkommer frakt, 249,-
uavhengig av hvor i landet du holder til.
Mottaker er selv ansvarlig for at riktig adresse er registrert ved bestilling
Mottaker er ansvarlig for mottak og dermed å være på plass mandag til fredag mellom kl. 08.00 til 17.00.
Er mottaker ikke til stede tilkommer et gebyr på kr. 175 fra ekspeditør, dette blir viderefakturert mottaker.
Er mottaker ikke til stede etter 2. leveringsforsøk blir varen returnert til oss på mottakers kostnad, blir hela kostnaden viderefakturert mottaker.
Alle kundedata som blir lagret blir ikke delt med eller solgt til tredje parter, og vil oppbevares i henhold til norsk lov.
Vi håndterer opplysningene dine med respekt og forsiktighet.